LAZADA ONLINE REVOLUTION

Assalamualaikum ,


Lazada Online Revolution pada tahun ini sudah bermula pada 11 November 2016 dan bakal berakhir pada 12 Disember 2016 .

“Online Revolution”  Lazada adalah acara menjual dan membeli-belah dalam talian yang terbesar di Asia Tenggara yang membawa jenama, peniaga dan para pengguna bersama-sama di enam buah negara.

Lazada memulakan “Online Revolution” pada 12 Disember 2012 (12.12) dalam usaha untuk mendidik para pengguna tentang membeli-belah dalam talian dan kemudahannya. Pada mulanya ia merupakan jualan selama satu hari tetapi telah mencetuskan kegilaan membeli-belah yang berkembang menjadi acara selama sebulan sebulan pada setiap tahun.

Semenjak itu, “Online Revolution” Lazada telah membuktikan dirinya sebagai acara jualan runcit dalam talian yang tersibuk di Asia Tenggara. Pada 2015, AS$40 juta dalam Nilai Dagangan Kasar telah dicatatkan semasa finale yang berlangsung selama tiga hari.

“Online Revolution” 2016 Lazada akan menyaksikan penyertaan jenama-jenama terkemuka yang sekaligus akan menawarkan beraneka produk popular dan berkualiti, dan tawaran yang terbaik untuk para pengguna dari Asia Tenggara.



Tema Jenama untuk Semua digunakan sebagai menandakan evolusi Lazada sebagai hab untuk jenama-jenama kegemaran rakyat Malaysia.

Antara jenama yang menyertai acara jualan besar-besaran itu termasuk Drypers, L’Oréal, Nestlé dan Samsung.


Apa yang lebih menarik adalah Lazada Malaysia menampilkan promosi dari pelbagai rakan pemasaran mereka. Wahh seronoknya Online Revolution kali ini !

Ada juga tawaran istimewa dari DiGi, Maxis, Domino’s Malaysia, Caltex, HSBC, CIMB, TGV Cinemas dan Maybank sepanjang berlangsungnya “Online Revolution” 2016 kali ini. Uish, rugi kalau kita lepaskan peluang ini !

Jangan lepaskan peluang berharga ini ! Cepat shopping di LAZADA sekarang juga ! Untuk maklumat lanjut mengenai Online Revolution, anda bolehlah layari website Lazada Malaysia Online Revolution 2016 atau terus ke http://www.lazada.com.my/online-revolution/.

  Terdapat banyak barangan berjenama dengan tawaran-tawaran yang hebat ! Jangan lepaskan peluang yang ada ini . Rugi jika anda tak rebut tawaran ini ! Hanya di Lazada Malaysia =)







3 comments

  1. x shopping apa pun lg di lazada smpena online revolution..

    BalasPadam
  2. This is the day when the Mega Sale will start, i.e. 11th November sharp at 11 a.m. in the morning. I simply mark 11.11 as a reminder on my phone.
    And using Lazada Voucher Codes to save more.

    BalasPadam