Minyak Herba Asma Mujarab Original

Assalamualaikum ,

Siapa disini pernah dengar mengenai "Minyak Herba Asma Mujarab" ? Mesti ramai yang sudah kenal dengan produk ini bukan ? Produk yang semestinya berkesan pasti dikenali ramai . Namun kerana KEBERKESANAN dan KELARISAN produk ini menyebabkan ada beberapa pihak yang tidak bertanggungjawab sanggup meniru produk ini dan mengaku bahawa produk mereka yang original !

Minyak Herba Asma Mujarab (MHAM) ini adalah produk HOMEMADE oleh itu ianya tidak pernah diproses daripada kilang bertaraf GMP atau di R&D semua di bawah Syarikat SDN.BHD. Ianya diproses secara "homemade" untuk menjaga kualiti dan keberkesanan produk ini sejak 40 tahun yang lalu dan dipasarkan secara online lebih setahun . Walaupun diproses secara homemade , produk "Minyak Herba Asma Mujarab ini telah melepasi ujian Pusat Akta Racun Nagara dan bebas daripada sebarang bahan merbahaya . Produk ini telah mempunyai puluhan ribu testimoni yang menunjukkan tentang KEBERKESANAN "Minyak Herba Asma Mujarab yang mampu merawat SEMPUT , LELAH dan ASMA !!!


BERHATI-HATI DENGAN MINYAK HERBA ASMA MUJARAB TIRUAN !!!
Oleh kerana Minyak Herba Asma Mujarab ini mendapat sambutan yang tinggi di seluruh Malaysia dan di luar negara seperti Singapore, Brunei, Thailand, Indonesia, Myanmar, Bangladesh dan India. Maka ada pihak yang tidak bertanggungjawab telah meniru produk Minyak Herba Asma Mujarab ini. Mereka menggunakan labels dan design yang sama. Dan mereka juga cuba membuat R&D daripada Kilang tanpa kebenaran pemilik asal.
Ramai yang mengadu produk tiruan mereka ini tidak berkesan dan berbau seperti asap rokok. Warna jenih, cair dan kurang berangin. Individu yang telah meng-klon produk Minyak Herba Asma Mujarab ini berjaya menipu ribuan pengguna di seluruh Malaysia.Oleh kerana ramai yang sudah tertipu kerana tidak berkesan seperti yang dahulu. Jadi berikut adalah cara untuk mengenalpasti antara produk asli dan tiruan.

CARA PERTAMA :-

minyak_herba_asma_palsu

Mereka penjual Minyak Asmak ini telah menipu ramai pelanggan dengan mengatakan Minyak Herba Asma Mujarab ini telah menukar label. Produk yang kononnya label baru ini sudah tersebar meluas dalam pasaran online dan sudah ramai pelanggan yang tertipu dengan taktik yang mereka gunakan. Padahal MHAM tidak pernah menukar label baru seperti ini sama sekali. Jangan mudah tertipu dengan tektik jahat mereka untuk mencari duit secara haram disisi agama islam.

Mereka juga akan menggunakan tektik jahat dengan mempromosikan GAMBAR-GAMBAR Minyak Herba Asma Mujarab Original yang mempunyai Hologram QR Code di belakang botol di Facebook atau media-media sosial yang lain. Kemudian mereka menghantar produk Minyak Asmak ini pada pelanggan yang telah membuat pembayaran.


Setelah pelanggan bertanya kenapa dalam gambar lain, barang yang di order lain. Mereka akan menjawab dengan jawapan bohong iaitu “Kami Sudah Tukar Label”. Sila berwaspada!
Bagi pelanggan-pelanggan yang sudah tertipu, Mereka juga tidak akan pulangkan duit pelanggan setelah didesak beberapa kali. Mereka akan block whatsapp kalian sehingga kalian berasa tertekan.
Cara Kedua :-
minyak_herba_asma_palsu_3
Pembuat produk Minyak Herba Asma palsu juga berani menggunakan Meditag KKM palsu semata-mata untuk mengaburi mata pelanggan.

Cara Ketiga :- 
minyak_herba_asma_palsu_2

Juga salah satu produk tiruan yang cuba mengambil kesempatan di atas minyak herba asma yang asli. MHAM tidak pernah keluarkan versi “PATI HERBA ASMA”. Sila berhati-hati.
Pada peringkat awal, 200 ribu hologram berjaya ditampal di botol Minyak Herba Asma Mujarab yang original dari PAK CIK ini. Dan telah habis dipasarkan dalam masa satu bulan.
Tapi anda masih perlu berhati-hati, kerana tidak mutashil mereka yang tidak bertanggungjawab ini akan membuat hologram seakan-akan sama seperti ini juga. Dari peringkat ke peringkat mereka cuba meniru Produk Minyak Herba Asma Mujarab.
Mereka akan menggunakan ayat yang sama ketika membuat promosi, Produk mereka lebih baik dari yang asli, juga telah di R&D, GMP, dan KKM. Sedangkan sehingga sekarang mereka masih tidak mampu membuktikan produk tiruan mereka mempunyai R&D, GMP, dan KKM. Melainkan hanya dengan mempamerkan lesen Minyak Herba Asma Mujarab SDN. BHD. yang baru sebulan dua mereka daftarkan.
JANGAN MUDAH TERTIPU DENGAN PRODUK MINYAK HERBA ASMA MUJARAB YANG TIRUAN !
Para pembeli dinasihatkan berhati-hati ketika membuat pembelian Minyak Herba Asma Mujarab ini . Pastikan pembeli membeli produk yang ORIGINAL bukannya yang tiruan kerana yang tiruan tidak dapat merawat masalah semput, lelah dan asma seperti MHAM yang ORIGINAL ! 
Harus diingati bahawa Minyak Herba Asma Mujarab ini TIDAK PERNAH TUKAR LABEL lain dan diproses melalui Kilang bertaraf GMP. Kerana ramuan rahsianya adalah warisan turun temurun daripada seorang Pak Cik tua di sebuah kampung. Ia diproses secara “HOMEMADE” sejak 40 tahun lagi.
Minyak Herba Asma Mujarab ini didaftarkan di bawah syarikat Enterprise (SSM) yang sudah lima tahun beroprasi di online dan offline. Pihak Minyak Herba Asma Mujarab Original ini tidak pernah sama sekali di daftar di bawah syarikat Minyak Herba Asma Mujarab SDN. BHD.

Cara untuk pastikan yang ASLI !
Hologram , QR Code & nombor siri akan dilekatkan DIBELAKANG botol !
Pastikan pembalut cap berwarna hijau dan ada sticker hologram.
Anda boleh Scan QR Code ini dengan menggunakan Smartphone dan setiap produk yang di scan akan mempunyai nombor siri berbeza di dalam sistem website kami.
Hologram beserta sistem QR Code ini sudah dilekatkan dan sudah dipasarkan dari peringkat ke peringkat. Pastikan yang Original baru beli.
Minyak Asma Original
Minyak_Herba_Asma_Original_
Untuk mendapatkan kepastian boleh hubungi HQ bahagian pemasaran 013 480 6787 (En. Hafis)

Minyak Herba Asma Mujarab yang Original sememangnya dapat merawat masalah SEMPUT , LELAH dan ASMA . Disini saya akan tampilkan beberapa testimoni original daripada pelanggan yang menggunakan MHAM yang ORIGINAL !

MINYAK HERBA ASMA MUJARAB (ORIGINAL) PENAWAR ASMA, SEMPUT DAN LELAH



MINYAK HERBA ASMA MUJARAB (ORIGINAL) PENAWAR ASMA, SEMPUT DAN LELAH



Terpesona dengan testimoni-testimoni diatas ? Berminat untuk membelinya? Boleh telefon HQ  En. Hafis 013 480 6787 (Bahagian Pemasaran) & Puan Nurul : 017 6239935 ( Produk Owner)  

"Minyak Herba Asma Mujarab" ini cuma berharga RM 39 sahaja ! Hanya tambah RM 10 untuk kos postage . Sangat murah jika nak dibandingkan dengan keberkesanan produk ini yang mampu merawat semput , lelah dan asma yang korang hadapi !

Untuk maklumat lanjut :
FB PAGE MHAM
WEBSITE MHAM




#minyakherbaasmaoriginal #herbaasma #herbaasmamujarab #minyakasma #minyakasmaoriginal #penawarasmamujarab




0 comments