Cuti Pertengahan Semester 5

Assalamualaikum ,




Hi blogger semua . Hanis rindu korang hehehe . Almaklumlah lama tinggal rutin usha blog orang , busy lah katakan huhuhu . Sekarang baru Hanis ada sedikit masa untuk blogwalking blog rakan-rakan blogger sebab sekarang ini Hanis CUTI MID SEM !!! hahaha . Kalau ada yang perasan , sebelum ini Hanis ada juga update entri yang bertajuk "Minyak Herba Asma Mujarab" dengan "Aj Hair Care" tu kan? Untuk pengetahuan korang , entri itu diupdate di asrama Hanis menggunakan kuasa WIFI sana yang agak slow... Gigih tau update entri itu walaupun memerlukan kesabaran 2 kali entri hilang sebab wifi tidak dapat dan beberapa kali klik button "Publish" tapi tak publish-publish ! Hanis tidak sangka Hanis se"sado" itu kahkahkah !!!

Okey mungkin sampai itu sahaja Hanis membebel pasal WIFI dekat sana hahaha . What do you expert? Wifi yang digunakan beberapa ratus pelajar nak selaju UNIFI? Memang tak lah kan? So, kami terpaksa reda . Dapat tarik sedikit wifi pun sudah dikira okeyyy hahaha



Cuti mid sem Hanis ini tidaklah selama korang . 1 minggu je beb ! Cuti tak macam cuti pun , assignment berlambak sobsobsob . Sudahlah sebelum cuti ini Hanis sudah melalui satu minggu yang amat "sakit" ! Full with test ualls ! Tidur tu tak payah cakaplah memang tidak pernah mencukupi . Tidak mengapalah , bukan selalu =)



koleksi perfume

Tengah kemas-kemas barang sempat lagi snap gambar koleksi perfume Hanis hihihi . Teringat pula haritu , pernah kena tegur dengan roommates "Ya Allah , banyaknya perfume Hanis ! Sampai 4 botol !" Hanis gelak je hahaha 4 botol tu banyak sangat ke gaiss? i kennot lah i suka perfume hihihi roommates Hanis tu tak tahu Hanis ada lagi 4 botol perfume dekat rumah hahaha. Lagipun normal lah kan penjual perfume ada banyak perfume? Tapi Hanis jual perfume pen sahajalah murah sikit untuk student.

Pen Perfume by Hanis Masturina

Sesiapa nak beli boleh whatsapps Hanis 019-3140559 tau hihihi

Sekian,











4 comments