Hadiah 3 DAYS GIVEAWAY !

Assalamualaikum, siapa lagi yang belum menyertai "3 DAYS GIVEAWAY BY HANIS MASTURINA" ? Aihh rugi wey hadiah best hehehe TERpuji hadiah GA sendiri pulak hahaha . Jangan lepaskan peluang ini tau ! 




Dekat entri ini Hanis akan tunjuk gambar hadiah sebenar tau ! Takut korang terkeliru pula antara hadiah sebenar dengan gambar produk AJ HAIR CARE tu huhu Hanis taknak memberi harapan palsu dekat bakal pemenang ... Hanis tekankan dekat sini hadiah yang Hanis nak bagi adalah SET TRIAL AJ HAIR CARE ye kecik comel lote je hihi bukannya yang gedabak set asal .

Tujuan Hanis nak bagi SET TRIAL AJ HAIR ini adalah untuk memberi peluang kepada blogger untuk mencuba produk AJ HAIR CARE ini secara PERCUMA ! Korang semua taknak ke cuma produk OHSEM ini? Banyak testimoni pelanggan yang berpuas hati dengan produk AJ HAIR CARE ini =)

Okeyy, bawah ni gambar hadiah yang Hanis akan beri pada pemenang nanti (maaf atas kualiti gambar yang tidak memberangsangkan) :-


TOP REFERRAL (1) : 1 set trial AJ HAIR CARE (shampoo,conditioner,serum) + 1 NOVEL


TOP REFERRAL (2) : 1 set trial AJ HAIR CARE (shampoo,conditioner,serum) + 1 PERFUME PEN


RANDOM 3 PESERTA : 1 PERFUME PEN + 2 Trial AJ HAIR SHAMPOO


Yeah , itulah hadiah yang bakal dimenangi oleh korang yang menyertai "3 DAYS GIVEAWAY ini . Yang masih belum sertai masih belum terlambat lagi okey klik SINI ! Esok last day GA ini berlangsung dan hari lusa Hanis akan umumkan pemenang ! 

Hanis harap yang sudah join alert pada entri pengumuman pemenang yang akan Hanis keluarkan hari khamis nanti ye . Nanti pemenang terus wassap Hanis sebab Hanis nak terus post hadiah . Kalau korang lambat bagi information mungkin next week lagi satu baru Hanis dapat pos kan hadiah korang huhuhu

JOM JADI TOP REFERRAL UNTUK REBUT SET TRIAL AJ HAIR CARE !

4 comments