Selasa, 10 Januari 2017

Cabaran 7 Hari Blogging 7

Assalamualaikum ,



#7 : Kenangan Pahit

Cabaran terakhir kali ini amatlah perit untuk dikenang . Bukan sekadar pahit,malahan sakit dan memeritkan . Kenangan paling pahit yang Hanis lalui pada tahun 2017 ini adalah Hanis jatuh kemudian kaki Hanis terseliuh dan bengkak sakit gila weyyy huhuhu sampaikan Hanis langsung tidak boleh berjalan sehingga menyebabkan Hanis terpaksa pakai tongkat ke kelas hua . Pahit bukan kenangan ini? Sis redo .

Alkisahnya semuanya berlaku sebab Hanis tidak berhati-hati hurm salah Hanis juga entah macam mana tidak nampak lubang kecil di dalam longkang kecil itu adoi mungkin sebab waktu itu gelap then Hanis jalan punyalah konfiden pandang depan tak pandang bawah hehehe 

So, inilah yang terjadi pada Hanis . Sampai waktu Hanis sedang menaip ini pun Hanis tidak dapat berjalan ... Tunggu tukang urut tak sampai-sampai kesudahannya hanya mampu urut sendiri sahaja sobsob . Sakit ,perit ,sedih semua ada sebab dah rancang nak pergi jalan-jalan dengan kawan tetapi semuanya terpaksa dibatalkan sebab Hanis tidak mampu berjalan seperti biasa . Sorry gaiss , rasa bersalah sangat huhuhu...koranglah kawan ketika senang mahupun susah . Sayang juga korang dekat Hanis eh hehehe, dilayan macam tuan puteri haritu. Terima kasih kepada semua yang sudi membantu Hanis, doakan Hanis cepat sembuh =)

Allah uji Hanis betul-betul seminggu sebelum final exam bermula . Tidak mengapa,Hanis reda . Mungkin ada hikmah tersembunyi disebalik apa yang terjadi ini bukan? Hanis cuba kuat menahan sakit ini . Doakan Hanis . Doakan juga agar Hanis dan kawan-kawan dipermudahkan menjawab final exam minggu hadapan . InshaAllah, Amin .


Sekian ,




4 ulasan:

  1. Mai pernah jadi mcm ni juga, terjatuh kat restoran tak perasan yang dia tak rata, sakitnya hanya Tuhan yang tahu... cepat sembuh ye Hanis. :D

    BalasPadam
    Balasan
    1. Betul...sakitnya masyaAllah ! Tq mai sebab doakan Hanis =)

      Padam

Follow Us @hanismasturina