Gila Perfume !

Assalamualaikum,


Hasil carian imej untuk de'xandra

Siapa sini penggemar minyak wangi? SAYA SAYA SAYA !!! Pergh , siapa tak suka perfume kot? Rasanya semua suka benda yang wangi tidak kiralah perempuan atau lelaki . Tetapi yang membezakannya setakat tahap manakah seseorang itu sukakan perfume dan orang yang sedang menaip ini adalah SEORANG YANG GILAKAN PERFUME ! Yeah, its me ! Hanis cinta pada minyak wangi !

Hanis suka perfume bukanlah pandang pada jenama yang terkenal yang mahal-mahal belaka itu tetapi lebih kepada bauannya yang berjaya menambat hati ini . Ececeh . Buat masa ini perfume berjenama original yang Hanis ada ialah jenama DKNY (Pure DKNY , DKNY Fresh Blossom , DKNY Be Delicious) dan Escada (Especially ESCADA) . Itupun kawan Hanis belikan dekat SASA masa clearance stock hari itu, kalau tidak memang tidak mampu lah oii harga mencecah RM200 lebih weyy... hahaha baik beli De'Xandra sahaja harga cuma RM65 tetapi baunya still macam yang original okeyyy. 

DKNY Fresh Blossom dan DKNY Be Delicious merupakan antara pilihan yang ada dalam koleksi De'Xandra Perfume . Cuma Pure DKNY sahaja tidak ada huhu sedih sudahlah wangi gila Pure DKNY tu harap nanti De'Xandra keluarkan wangian tu ye hihihi .

"Bauan yang sama tetapi dengan harga yang berbeza . Kenapa bayar lebih? De'Xandra kan adooo" (harap Hanis tidak kena samanlah curi ayat trivago nih hahaha) Mengapa tidak ? Ada yang lebih murah seperti De'Xandra ni apa lagi? Belilah sekarang ! Orang kata beli benda yang kita suka ni merupakan satu kepuasan jadi apa kata korang cuba De'Xandra pulak . Hati puas duit pun jimat =) 

Tidak tahu mana nak order De'Xandra Inspired perfume ni? Jangan risau , nak order dekat Hanis pun boleh . Cuma wassap 019-3140559 =)


Untuk sebarang pertanyaan ,

Instagram : @aznis_
Whatsapps : 019-3140559 atau 013-6148946




2 comments