Post Top Ad

Khamis, 31 Oktober 2013

Gejala GAY melanda !

GAY ? Asal tetiba Hanis buat entri pasal gay ni ? Sebabnya...ada sorang budak ni tegur Hanis then tetiba mengaku gay . Cer tengok yang Hanis printscreen ni .



Ya Allah , masih wujud golongan sebegini . Tak ada rasa malu dan bersalah langsung! Hanis pelik, diorang ni tak takut dosa ke? Otak letak di mana? Diorang sudah lupa ke apa yang terjadi pada zaman Nabi Luth ? 

Tak malunya dia tetiba menegur terus mengaku gay ! Terkejut Hanis! Mula-mula Hanis fikir dia saja je . Rupa-rupanya siap tulis "mestilah, sbb aku prnh buat dgn pakwe kau" . Ya Allah, teruknya, sapa dia ni? Dan...sejak bila pula Hanis ada pakwe? Hanis x pernah ada pakwe ! Bila Hanis tanya sape orang yang dikatakan "pakwe" Hanis tu , dia tak balas, dan setengah jam kemudian, dia deactivekan FB dia ! Itu lagi buat Hanis hairan . Lepas tanya sape "pakwe" tu dia deactivekan FB, padahal sebelum ni dia tulis status "saya suka kena liwat" dan banyak lagi status yang boleh dianggap teruk x ada dia nak tutup akaun pula? (Hanis buka profil dia sblm dia deactive) 

Isk, ini ada yang tak kena ni . Hanis nak tahu sangat sebab apa dia bertindak macam tu . Kalau tak ada apa-apa x kan lah dia deactivekan FB dia? I really want to know the truth . Tapi macam mana kan? hmm

Buat sesiapa yang gay dan si dia dan "pakwe" yang mungkin membaca entri ini , Bertaubatlah sebelum terlambat . Tolonglah buangkan sifat gay tu dari diri anda . Jangan berterusan melakukan perbuatan x senonoh itu . Please, ingat Allah =) . Hanis bukan nak tunjuk pandai atau jadi ustazah tetapi Hanis hanya menegur . 





Oktober 31, 2013 / by / 4 Comments

4 ulasan:

  1. kalo de kat depan. tampo je laju-laju mamat tu huhu


    http://www.aimiemokhtars.com/

    BalasPadam
    Balasan
    1. setuju sgt2, tp tampar pkai sarung tgnlah....haha

      Padam
  2. aish...Bdak2 zaman skrg nih -.- *ckp mcm dh tue sgt xD* Kalo Aina, Aina KAKI kan aje bdak tu kalo die ade dpn mate -.-''

    BalasPadam
    Balasan
    1. Aina,haha...budak tu maybe sebaya kita kot...truk betol perangai die kn?

      Padam

Post Top Ad