Ahad, 3 November 2013

Kawal mimpi ?


Mimpi sesuatu yang unik bukan ? Semua orang pernah mengalami mimpi bukan ? Tak kiralah mimpi seronok ke,mimpi pelik ke, atau mimpi hantu . Tapi korang pernah tak rasa boleh mengawal mimpi? Kalau korang fikir nak terbang ,korang akan terbang dalam mimpi tu .

Haa,inilah yang Hanis pelik ni . Macam mana Hanis boleh mengawal mimpi Hanis pulak? Hanis mimpi dekat kawasan yang ramai orang . Bangunan tinggi-tinggi tapi macam dah lama . Macam zaman lain , bangunan warna coklat . Hanis jalan then ada something kejar Hanis jadi Hanis larilah . Lepas itu Hanis fikir,nak terbanglah then dalam mimpi tu Hanis betul-betul terbang . Terbang melepasi bangunan tinggi itu . Hanis tetiba rasa seronok sebab boleh kawal mimpi tu . Hanis fikir lagi, simbah air sirap dekat orang yang kejar tu, Then menjadi ! Sangat kelakar . Hanis x boleh lupakan . Orang tu jatuh nak dari bangunan tinggi . Cepat-cepat Hanis fikir ada tilam dekat bawah . Dan orang tu selamat sebab betul-betul jadi ada tilam dekat bawah tuu. Aneh bukan?


1 ulasan:

  1. Salam, saya pun ada pengalaman macam tu..
    boleh kongsi dekat http://kawalmimpi.blogspot.com

    BalasPadam

Follow Us @hanismasturina