Sem 2 Bachelor Information Technology in Business Computing KUPTM

Assalamualaikum,


Assalamualaikum dan selamat malam semua. Maaflah, kesibukan belajar membuatkan Hanis tiada masa untuk mengupdate blog seperti suatu masa dahulu. huhuhu agak sedih. Tapi tidak mengapalah, Hanis akan update serba sedikit mengenai kehidupan Hanis sebagai seorang pelajar degree sekarang... (ceh ayat kau niss hahaha).

Untuk sem 2 ini berlangsung dari bulan Februari 2019 sehingga bulan May 2019. Ye tahu dah lepas, tapi still nak update juga dalam blog sebab Hanis ni jenis manusia yang hidup dalam kenangan HAHAHA. Sedangkan instagram pun jadi album, blog ni kita buat macam diari lah, nanti dah tua boleh baca semula hehehe.


Tengok gambar atas ni, itulah roommate aii, dari sem 1 sampai sekarang. Muka nampak je acah garang koya gila padahal dua-dua sangat baik (dengan saya). HAHAHA kenapa dalam kurungan? hee kehkeh taktak dorang memang baik.

Itu roommate, kita pergi ke classmate pulak. Sebelum tu Hanis nak senaraikan dulu subjek untuk sem 2 ini.

Sem 2 Business Computing KUPTM KL
- Visual Programming
- Discrete Mathematics 2
- Database Fundamental
- Human Computer Interaction
- Computer System & Networking (CISCO 1)
- Mandarin 1

Versi behave

Versi kurang behave

So, itulah antara classmate saya untuk sem 3. Emm, rasa lebih kepada groupmate tu hehe tu kumpulan untuk subjek Mandarin 1. Kitaorang kena buat drama pendek, set-set retis tau kami ni jangan main-main hahaha. 


Akhir sekali, kita sudahi post kita pada hari ini dengan muka bare face masing-masing lepak kedai makan malam-malam...



0 comments