Pencuci Muka NEUTROGENA

Assalamualaikum,


Happy Skin 24/7 by Neutrogena

Baru-baru ni Hanis ada menerima sebuah bungkusan daripada Neutrogena Malaysia. Neutrogena Malaysia telah memberi peluang kepada Hanis untuk mencuba tiga jenis pencuci muka keluaran Neutrogena. Neutrogena Deep Clean dengan pelbagai variasi. Terima kasih Neutrogena =)

Serba sedikit mengenai produk pencuci muka Neutrogena :-


1. Deep Clean Brightening Cleansing Oil to Foam 142ml (RSP: RM44.90)


Pencuci wajah 2 dalam 1. Pertama untuk menghilangkan mekap,seterusnya mencuci muka. Berubah daripada tekstur minyak kepada buih untuk membersih dengan lebih efektif. Mengandungi ekstrak Mulberry yang kaya dengan vitamin C dan B3 yang mampu mencerahkan kulit dan menyihatkan kulit wajah. Minyak-gel mengandungi ekstrak daun Oleifera untuk perlahan-lahan membuang semua kesan solek seharian, kotoran dan minyak dalam satu basuhan.



2. Deep Clean Brightening Foaming Cleanser 100g (RSP: RM21.70)


Pencuci muka yang menyingkirkan 99% kotoran daripada kulit wajah. Kulit menjadi bersih dan cerah dengan ekstra Mulberry. Ia berkesan menghilangkan kotoran dan minyak berlebihan di wajah. Baunya yang manis juga sangat menyenangkan.



3. Deep Clean Blackhead Eliminating Scrub 100g (RSP: RM23.70)


Membantu untuk menghapuskan bintik hitam dengan berkesan daripada penggunaan yang pertama. Dapat menghalang bintik hitam dari kembali dengan penggunaan yang berterusan. Kulit akan menjadi sihat dan bersih. Bahan-bahan yang terkandung di dalamnya dapat mengawal minyak di wajah.

JOM DAPATKAN PRODUK NEUTROGENA! KLIK SINI!!!


2 comments