Mari bela OKU !

Assalamualaikum semua, 

OKU merupakan insan istimewa yang dilahirkan dalam keadaan yang cacat/kurang upaya. Mereka ini tidak mampu menguruskan diri tanpa bantuan orang sekeliling . Allhamdulillah, Hanis lihat pada masa ini masyarakat sudah mampu menerima kehadiran golongan OKU ini dalam kehidupan seharian. Walauapapun, golongan istimewa ini memerlukan bantuan dan sokongan daripada orang ramai untuk meneruskan hidup. 


*klik untuk ke blog PDK

"PDK Rumah Kaseh ditubuhkan atas kesedaran untuk memberikan kehidupan kepada anak-anak istimewa ini agar tidak terus terpinggir dan hidup dalam dunia mereka sendiri. Dalam usaha memberikan satu kehidupan yang lebih bermakna kepada anak-anak istimewa ini, komuniti PDK Rumah Kaseh Putra Perdana telah menjalankan pelbagai usaha untuk memastikan segala yang dirancang berjaya dilaksanakan."







PDK Rumah Kaseh ini sudah lama ditubuhkan tapi masih kekurangan dari segi kemudahan . Sesiapa yang ingin menyampaikan sumbangan bolehlah berhubung dengan PDK sendiri. Bantuan dan sokongan yang diberikan adalah amat dihargai =) . Banyak pahala tau tolong diorang ni ...


p/s: korang bolehlah follow blog dan like page PDK tu =)




3 comments

  1. semoga setiap usaha mendapat ganjaran dariNya.


    salam singgah

    BalasPadam
  2. wahhh... bagusnya support oku dengan buat entri ni...


    p/s : Salam. Terima kasih sudi join Segmen Nak URL Blog #18. (^_^)

    Blog ini telah tersenarai di http://www.mialiana.com/2015/09/senarai-url-blog-18.html

    - Mia Liana -

    BalasPadam