Sabtu, 3 Mei 2014

Pernah rasa ?

"I miss u !"

Itu aku rasa,tapi hanya dalam hati . Tak mungkin dapat aku luahkan . 
Diantara segan dan risau .

Segan?
"Ye,sebab aku perempuan ."

Risau?
"Maybe,aku je yang suka kau ,kau tak pon"


So,pendam je lah . Nak buat macam mana lagi .


Pendam punya pendam,lama-lama sakit juga kann?
Rasa nak nangis pon ada =(

"memang dah nangis dah ponn"

"loser,pasal tu pon nak nangis"

Sentap . 

Tarik nafas .

"lupakan dia ! Aku boleh ! " semangat giler .

Cuba punya cuba...


Esoknya...


nampak dia , terdiam .


dalam hati kata " kenapalah pepagi dah jumpa dia?"


cuba buat tak tahu,siap buat muka paling menyampah .


Dia pandang,buat tak nampak .

Rasa macam nak tampak muka dia laju-laju !


Mood dah down down down...





Balik rumah, masuk bilik

menjerit " I HATE U ! I HATE U ! I HATE U ! "

ambik handphone, delete all about him .


Senyum .

Senyum .

Senyum .


Kononnya dah boleh lupalah tuu .

gelak .

hanya harapan .


Ingat senang?


"Ya Allah, kenapa susah sangat nak lupakan dia?"

Ambil wuduk , solat .

Doa pada Allah permudahkan untuk lupa dia. 




But weird,

malamnya mimpi dia .

yang baik-baik ,seakan-akan tak bagi aku lupakan dia .

"erk,apakah maksudnya?"

Garu kepala .


Ia berulang ,
Setiap kali aku cuba melupakan dia .














1 ulasan:

  1. sy pun pernah feeling rindukan someone...hehe tp kalau org tu tak bg manfaat pada kita, buang masa je nak rindu..kan? kan? heeee :D

    BalasPadam

Follow Us @hanismasturina