Giveaway Refresh Blog

Assalamualaikum,


Lirik Lagu Pesan - Irfan Haris 

Disaat ku tiada nanti, tiada lagi disisimu
Jangan kau bersedih dan menangis
Engkau insan yang ku sayang
Yang paling ku kasih dirimu
Amat bererti dihidupku

Nanti diakhir nafasku
Lihatlah ku buat kali yang terakhir
Doa doakan la aku
Disaat aku menghadap-Nya

Jaga dirimu, sayangku
Disaatku bila tiada disisimu



Semoga cinta kita kan bersama
Dihatimu...

Jadikan aku yang terakhir
Sampai nafasku terhenti dihujung waktu
Saat ku kirim cinta
Yang abadi...

whooo huooo.

Nanti diakhir nafasku
Lihatlah ku buat kali yang terakhir
Doa doakan la aku
Disaat aku menghadap-Nya

Jaga dirimu, sayangku
Disaatku bila tiada disisimu
Semoga cinta kita kan bersama
Dihatimu...

Jadikan aku yang terakhir
Sampai nafasku terhenti dihujung waktu
Saat ku kirim cinta
Yang abadi...

22 comments

  1. All the best...akak tgh apply adsense so..tak leh nak join mana- mana giveaway

    BalasPadam
  2. Giveway ni kena tulis lirik lagu ker hehehe good luck ok.

    BalasPadam
  3. Ni contest untuk tulis lirik lagu ker hehehe Good luck lah..

    BalasPadam
  4. Waalaikumsalam. Best betul lagu ni..terasa jiwang sat.
    Apa2 pun good luck ya!

    BalasPadam
  5. Teringat masa zaman berblog awal2 dulu hee good luck ya :)

    BalasPadam
  6. good luck and wish you all the best sis

    BalasPadam
  7. All the best ye. Lirik lagu nie pun best - terus nak hafal hehe

    BalasPadam
  8. Dah lama tak join giveaway. All the best.

    BalasPadam